pühapäev, 11. mai 2014

Lille tuvastamise abi palun

Kas keegi teab, mis lillega on tegu? Taim kasvab nii inimese kõrguseks, õied värvilt õrnlillakasroosad. Avanemata õied sarnased laikelluka õienuppule. Õitses juuli teises pooles.



Kingiti see mõni aeg tagasi ämmale-äiale ja eelmsisel suvel õitses rikkalikult. Uued omanikud lille nime ei tea. Lahkesti pakuti jupikest ka mulle, kuid paraku ei tea ka mina sellest lillest midagi. Olen üritanud guugeldada, kuid kahjuks pole leidnud ühtegi kindlat 'niidijuppi', millest kinni haarata. Tundub üsna lollikindel, kuid kui suur vallutaja ta on? Kas hakkab mööda aeda ringi kolama ja laiutama? Iseenesest on ta armsake ja mulle meeldib – on kõrge, paistab kaugele ja samas on õrna olemisega. Istutamise aeg on saabunud ja nüüd oleks vaja selgeks saada, kas ma teda oma aeda soovin :).
Vastajatele tänud ette!

4 kommentaari:

  1. kui ma vaatan seda üldiselt siis tahaks öelda malve, minul päris sellise õiega pole aga tundub küll sarnane, keramalvat võid ka vaadata, leht jälle sinnapoole, ühesõnaga kusagile sinnakanti. minu selle pere liikmeed metsikut käitumist pole näidanud, püsivad täitsa rahuliselt paigal :)

    VastaKustuta
  2. Healoomuline lill, õitseb kaua. Paljuneb ka isekülviga, kuid üldiselt ei muutu umbrohuks. Pildil on puhmas vist üsna rammusas maas. Mets-kassinaeris näeb parem välja kehvemates tingimustes. Üks mul lausa kase all. Kasvas salaja selle roosi külje alla, millele ei meeldi eriti seal näljadieedil. Ukrainas sageli näha looduses. mets kassinaeris

    VastaKustuta
  3. Tänan kõiki vastanuid! Nüüd mul ka antud tegelasest vähe selgem pilt :). Antud isend kasvab tõesti rammusal maal.

    VastaKustuta