neljapäev, 14. august 2008

Arte y pico

Meeldiva üllatusena avastasin ükspäev, et ma olen ära märgitud blogimaailmas ringiliikuva auhinna saajate hulgas. Minu tänud isehakanud lillekasvatajale, kes leidis minu blogi auhinna väärilise olevat ja siinkohal minu vabandused auhinna vastuvõtmisega viivitamisel, kiired ajad olid käsil. Eks saadud auhind innustab olema usinam ja tublim nii tegudes kui blogisõnas–pildis, kuid kindlasti ei ole see eesmärk omaette, esmane on ikka oma faktid-mõtted-tunded kirja saada ja lisaboonusena on äärmiselt tore, kui need ülesmärked ka teiste tähelepanu väärivad.
Kuigi bloginud olen vahelduva eduga veidi üle aasta, on mul veel paljugi õppida ja avastada, areneda ja kasvada siinsete pisikeste bittide ja pikselite keskel... Kas pole kummaline, veel oma kümmekond aastat tagasi ei osanud me sellisest asjast - elektrooniline blogimine - unistadagi ja nüüd on see saanud meie elu loomulikuks osaks!
Kogu selle sülle langenud rõõmul oli ka oma varjupool, millest ei saanud üle ega ümber – pikalt mõtlesin, kas üldse võtta see auhind vastu või mitte, kuna vajalik oleks auhinna edastamine, mis on tegelikult ju täiesti enesestmõistetav, kuid vaatamata minu kiikamistele ühele või teisele blogile ei ole mul välja kujunenud omi favoriite, selleks on need hetked jäänud liiga põgusateks. Samas tuletab see mulle nüüd meelde, et vaja oleks teha oma blogis mõningad täiendused, mis võimaldaks siis ilma vaevata blogimaailmas toimuvaga kursis olla. Siiralt loodan, et keegi pahaks ei pane, kui enda blogilingi minu lehelt leiab :).
Aitäh Sulle, lillekasvataja, mulle antud auhinna ja ühtlasi ka oma mõnusa blogi eest, mis oli see kõige esimene, mis mulle kunagi silma jäi, oma tegusate toimingute ja lahedate lugudega mind ikka ja jälle enda juurde tagasi tõi ja mis innustas mindki rohkem aega blogi tarvis leidma.
Kuna reeglites on antud klausel, et osalemine ei ole kohustuslik ja puudub ka ajaline määrang selle edastamise kiirusest, siis võtan selle auhinna südamerahuga vastu, kellele meist ei meeldiks üks soe sõna, mida jätkub igasse päeva :).

*Andes seda auhinda, ei nõua ma kandidaatidelt osalemist :) See on vabatahtlik*
1) Vali 5 blogi, kes sinu arvates väärivad seda auhinda loomingulisuse, disaini, huvitava materjali ja samuti panuse andmise eest blogide maailma, olenemata keelest.
2) Auhinna andja lisab postitusse iga saaja nime ja lingi tema blogile.
3) Iga auhinna võitja paneb auhinna oma lehele ning lisab lingi, kellelt see auhind on saadud.
4) Auhinna saaja ning andja lisavad oma postitusse ka lingi "Arte y pico" blogile, et oleks teada, kust see auhind on alguse saanud.
5) Auhinna andmisel kopeeri need reeglid oma postitusse.

5 kommentaari:

  1. Kas Sina olid see, kes küsis, et kuidas päisesse pilti panna? No kui olid siis vaata: Layout , sealt saad juba ise.
    Tore kui see sauhind Sulle rõõmu tegi!

    VastaKustuta
  2. Õmm, ma mingi aeg küsisin küll jah, aga siis sain asjaga ikka ise hakkama, vaja oli vaid natuke surfata :). Mul nüüd mure - kas pilti pole näha? Erinevate brauseritega mine tea, mis kala võib olla, mul asi IE järgi tehtud.

    VastaKustuta
  3. On küll ilus loojangupilt. Aga mul jälle küsimus, kas teete pildid enne selliseks piklikuks või muudmoodi sobivaks? Minu oma tuli selline suur, et keri pool päeva, enne kui postitusteni jõuad.

    VastaKustuta
  4. Tegelikult tõuseb :) Aga jah, mina lõikasin vastavalt oma soovile parajaks. Pildistades saad ju sättida, kui suurt pilti tahad (pixelite arvult soovitatavalt suurem, kui on päise laius) ja siis pärast lõikad sobiva koha välja või teine võimalus on lihtsalt pildiredaktoriga muuta pildi suurust.

    VastaKustuta
  5. Tänud vastamast! Aga ma sain ka, nagu Sinagi, asjale ikka ise pihta, lõikasin ka pildist sobiva tüki ja siis laadisin hoopis selle üles. :o))

    VastaKustuta