reede, 30. aprill 2010

Shokis ja sõnatu

Mõned nädalad vähem kui aasta tagasi, tundsin siirast rõõmu. Täna aga kõne all olev hoone oli siis veel tellingutes, seega seda tookord pildile ei jäädvustanud. Plaan oli teha seda kunagi hiljem, kui ta juba valmis ja kena on... Hinges ei tulnud selle peale, et võiksin hiljaks jääda...
Nõmme linnaosavanem Rainer Vakra ütles täpselt sama, mis olid esimesed mõtted minul, kui seda uudist kuulsin, ei hakka teda siinkohal üle kordama... Hinges on sügav kurbus :'( ...
Ja ma olen enam kui veendunud, et see "asi ei ole puhas"...

2 kommentaari:

  1. Sinu tehtud pilte vaadates tuleb pisar silma. See turg oli "minu turg". Mu lapsepõlvekodu asus praeguse Nõmme linnaosa serva peal.

    VastaKustuta
  2. Ohoo, ega me äkki ühest kandist pärit ole? Minu pesa jääb mäest alla, ka piiri peale :) Ja pisar on silmas siiani...

    VastaKustuta