esmaspäev, 27. oktoober 2008

Ja ongi jõulud käes!


Vähemasti arvab niimoodi minu jõulukaktus. Meie pea aasta tagune esmakohtumine oli üsna nukker, mil arvasin, et pisike oma eksistentsi päris ära lõpetab. Kuigi taim nägi peale õitsemist üsna vaevatud välja, ei teinud ma kevade saabudes temaga muud, kui istutasin ümber savipotti ning vahetasin välja mulla. Ei ole ma teda kunstlikult väetanud ega muud imet teinud. Oma toalilli ma ei väeta, mitte ühtegi, kuna see eeldaks püsivamat elustiili kui mul hetkel pakkuda on ning targem on neid üldse mitte ärritama hakata, et kord väetan ja kord mitte, parem olgu juba stabiilsed kasvutingimused. Et tubli, tubli on ta mul!
Kaunist pühade ootamise aega meie poolt!


1 kommentaar:

  1. Vat ma ka aru ei saa, mis värk on! Minul läheb ka kohe éoide ja paar päeva tagasi käisin emal külas, ka tema jõulukaktus kipub õitsema!

    VastaKustuta